26 januari 2010

Januariresa


Kungsholmen från 4:an

3 kommentarer:

  1. Jättelängesedan jag kommenterade, men jag läser hos dig regelbundet...;o)
    Kram Maruschka

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig kommenterat tidigare, men har tittat in på din sida en längre tid nu. Gillar den!.....och nu undrar jag vart du tog vägen??!! Hoppas allt står väl till. Tack för din intressanta blogg....som jag hoppas fortsätter!
    Hälsningar,
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Maruchka, inte mycket att läsa här, men jag kanske kommer igen.
    Har inte hunnit läsa andras bloggar heller, tyvärr.

    Tack Gunilla, jag har gått i mentalt ide tror jag. Känns inte kul att inte kunna skriva om det som händer.

    Det blir lite facebook på sin höjd, men snart har jag en egen liten netbook och kan kanske komma igen med lite mer

    SvaraRadera