2 september 2008

Jobba stenhårt

Är ganska vän med september och oktober. Har inte haft nån riktig semester men inbillar mig som vanligt att det ska bli tre månader i nåt varmt land under vintern. Jag är rätt bra på att lura mig själv.
Tre år ska jag utan omsvep få hyra ut om jag tecknar upp mig på att köpa min hyresrätt. NU!!! Banken jagar mig.

Jag som gillar att skjuta upp stora beslut. Som inte ens kan bestämma mig för 38 eller 39 utan vill ha en 38:a på vänster och en 39:a på höger i skoaffären och kommer ut tomhänt, om man nu kan kalla det så. Både och är det jag brukar föredra och överfört till resor skulle jag köpa ett par i varje storlek, så att jag kan välja senare.

Jag vill varken vara hyresgäst i bostadsrättsförening, eller som nu, hyresgäst i ett hus där grannarna vill ha bort en och man får tassa på tå i ullsockor. Det är verkligen inte pest eller kolera. Jag är glad att ha en bra bostad. Det är bara för mycket stålar inblandat i allt, och jag är van att inte ha några lån över huvud taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar