4 december 2006

Svårt att tipsa andra

IMGP0165
Från en av strandbarerna på fullmånespartyt.

Vad svårt det är att tipsa andra om resmål. Alla tycker så olika. Själv har jag helt glömt var jag antecknade från senaste Thailandsresan.

Om jag skulle åka till Ko Samui igen, imorgon till exempel, så skulle jag faktiskt göra min förra tripp i repris och bo på samma ställen på Mae Namoch Chaweng, och också åka på fullmåneparty igen. Festen är nu den 6 december.

Istället blir det väl singelkryssning till Åland eller nåt annat jag aldrig gjort tidigare..

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Singelkryssning till Åland är nog mer exotiskt än månskensparty i Thailand.

    För att inte tala om en bussresa till Pajala, men de kanske har avskaffat det nu.

    SvaraRadera
  2. Det får bli singelkryssning. Snusgubbarna i pajala får väl röra på sig lite själva..

    SvaraRadera