29 december 2006

Din inlämnade vara är klar för avhämtning.

Snart har jag en cykel igen. Fick sms från Cykelringen. Cykeln kan hämtas ut. Sms:et hänvisar till webbsida med mer information, bland annat fick jag veta att det jag har är en DBS:

Inlämningsuppgifter
Inlämningsnr x
Inlämnad vara DBS SVART DAM
Beskrivning SÄTT KEDJAN PÅ PLATS, SMÖRJ. KONTROLLERA VÄXLAR. VINKLA STYRET RÄTT.
Inlämnad 2006-12-28
Önskas klar 2006-12-29
Butik x


Åtgärder Klar


VÄXELN HAR FÅTT SIG EN TÖRN. KEDJAN ÄR PÅ PLATS OCH SNODDEN SOM LÅG INTRASSLAD I KASSETTEN ÄR BORTA


Klar datum 2006-12-29 12:33:02
Vår referens x

Kostnader
Vara/arbete Antal Pris Summa
ARBETSKOSTNAD FAST PRIS 1 50 50,00 kr

Totalt att betala 50,00 kr

2 kommentarer:

  1. Värsta fyndpriset ju! Där ska jag också börja lämna in min cykel.

    SvaraRadera
  2. Det kan ju vara fel, jag har inte hämtat ut cykeln än!

    SvaraRadera