9 september 2006

Bom-bom kyss-kyss

Kör bom-bom-house från itunes. Bom-bom bom-bom-bom. Andra vill ha cigg, jag vill bara ha bom-bom. Och en öl kanske. Och dansa lite. Killar har jag lagt ner.

Gjorde en rödspättehistoria på spisen, men dottern äter ju inte rödspätta. Fick bli ris, grönsaksgryta, rödspätta OCH stekt lax och hemgjord senap, två sorter, och sallad. Sen inträdde stora tröttheten. Och kaffet är slut.

S sms:ade nyss. Har ju inga nummer i adressboken i mobilen så jag får svara
"vem är du då?"
"S... svart, vad säger du öl ikväll?"svarar han.
Sist var vi ute på gayklubb och jag tröttnade när han började vilja kyssas på dansgolvet och skrev om kyssgränsen i bloggen.

Vad gör man med trevliga härliga personer som man varken vill kyssa, hångla eller ha sex med?

Förresten kom jag på att jag nog kyssts med fd Hockeyfrilla, som ibland kommenterar i bloggen. Bra kyss, vill jag minnas.

2 kommentarer:

  1. Du får väl utöka dina kategorier av hushålssnära tjänster du ville ha utfört med 'Kyssare'.

    SvaraRadera