4 augusti 2006

Pride: Musikförgubbning

IMGP2082

Onsdagen i parken gick i countryns tecken. Jag stod ut. Jag roade mig bland annat med att se folk som försökte dansa line dance. Skrattade inte åt dom utan med dom. Deltagarna hade helt enkelt skitkul själva också.

Efter några timmar i parken gick jag också omkring och sa att Shirley Clamp var otroligt bra. Hon var bäst den här kvällen även om Lill-Babs gjorde en bra show också. Men Shirley lyckades verkligen få publiken med sig.

Torsdagen hade sedvanligt schlagertema. Det slog mig att det blivit en riktig förgubbning/förtantning både av programmet och publiken. Hur många vill egentligen höra Kicki Danielsson eller Lasse Berghagen i Prideparken i timmar i sträck? Var är dragshowen, discomusiken, housen, dansen och draget?

Men somliga störtnjöt ju:

IMG_8714

Resten av bilderna här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar