18 augusti 2006

Como-status augustis mitt

Sist jag hade nån status var i april. Då skrev jag att jag inte kommer vara i Sverige i vinter. Får se hur det går. Har sagt det förr. Till leda.

Civilstånd: Som vanligt. Träffar jag nån tappar jag snabbt intresset, och tvärtom.

Familjeliv: Dottern och jag bara. Inneboenden bara betalar. Vet inte var hon är nuförtiden. Rätt kaotiskt i lägenheten igen.

Arbetsliv och studier: Hm. Det började bra i projektet men gick åt helvete. Sopar ihop bitarna och hoppas få knyta ihop påsen snarast, och ta time-out.

Resplaner: Sen sist har jag varit på Skiathos en vecka, tre veckor på Ios och några dar på Antiparos. Kasst blåsväder. Däremot var det bra att lära känna polarna bättre. Köpte Londonbiljett redan i april. Har köpt ytterligare en t/r-biljett för att kunna ta med mig någon. Hemliga saker.

Skönhet och förfall: Ljusbrun och blondare men lite risigare hår än vanligt. Har röntgat huvudet men skulle väl behöva gå igenom rubbet.

Nöjen och uteliv: Lite vill ha mer, verkar det som. Tog det attans lugnt nere i Grekland på grund av huvudsmällen. Först hemma kunde jag pusta ut lite och ta ut svängarna lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar