31 mars 2006

Marlboroughdrömmar

Började 9 igår och 8 idag. My god. Ska sånt verkligen vara nödvändigt..

När jag kom hem idag somnade jag givetvis. Drömde om Marlborough. Att jag rökte en och blev arg. Den tog slut direkt. Brann bara upp. Hann knappt röka innan den var fimp.

Andra gången jag röker sen jag började att låta bli. Båda gångerna i drömmen. Man är bara nöjd en väldigt liten stund - och sen alltid missnöjd med att man inte får röka.
Jag var alltid mer röksugen när rökte, fast jag rökte, än när jag nu håller upp och bara bolmar på i drömmarna.

2 kommentarer:

  1. När du vaknar och har drömt om Marlborough så kika in och se på mina varningsbilder på dito ciggpaket från Thailand.

    http://www.tiger.se/blog/archives/2006/03/varningsbilder.html

    Lycka till med rökstoppet. Det är strongt gjort att sluta röka.

    Jag tror att drömmarna med tiden kommer att försvinna.

    Annica

    SvaraRadera
  2. Tack. Såg ditt inlägg om tobakspaketsbilderna. Såg bilderna i Thailand nyligen också. Folk funderade på att beställa speciella klisterlappar med fina motiv att sätta över bilderna.

    SvaraRadera