13 mars 2006

Ko Samui: Slappar på Mae nam-stranden

Här hamnade jag. Så slött att man inte ens behöver ta sina egna bilder längre... stället jag hamnade på, Ubon villa bungalows, har sitt eget fotogalleri.

Igår landade jag på Ko Samuis flygplats och tog mig till stranden Mae Nam, stapplade omkring lite jet-laggad i värmen och dåsade sen ihop i sanden i skuggan under ett stort träd. När jag vaknade såg jag det här stället hägra precis ovanför min sovplats.

En bungalow (400 baht) hade precis blivit ledig. Den på mittenbilden. Här finns restaurang där man tar vad man behöver och skriver upp i sin kritabok. Och så betalar man när man åker. Dator finns i restaurangen. Havet rakt fram. Och där på andra sidan ser man Ko Panghan. Och det börjar visst dra ihop sig till fullmåneparty.

4 kommentarer:

  1. Fy fabian vad orättvist. Höll på att frysa ihjäl när jag strax efter 06 imorse traskade från bussen till jobbet. Var minst -15 grader. Njut!

    SvaraRadera
  2. Konstigt att man pa nolltid vanjer sig vid varme - men aldrig vid kyla...

    SvaraRadera
  3. Skönt, skönt men jag ser inga bilder???

    SvaraRadera
  4. Lanken till hotellet kanske inte syns... men det ar dar bilderna finns.

    SvaraRadera