16 februari 2006

Bokat på

Sådärja. Nu har jag bokat. Bara att hoppas att jag får semester också.
Nu ser det ut såhär:

Mars: knappa två veckor Thailand. Preliminärbokat till Bangkok och direkt vidare till Ko Samui. 13 hela dar på resmålet. 12 hotellnätter. 2 nätter på flyg dit och hem. Ska inte på fyllmåne-bucket-party på grannön som tusentals ungsvennar, men ska nog ta en tripp över till någon fin strand när festen är över. Tar gärna emot tips.
April: sista-minutenvecka till Turkiet med ungarna, som förra året. De har lyckats få det till en "tradition".
Juni: en vecka på Skiathos. Bokat och betalt. Ska fota färdigt. Kameran gick sönder sist.
Juli: fyra veckor i Grekland, Från Köpenhamn till Aten och vidare till Paros. Bokat sen länge och betalt.

Ja, det blir visst åtta veckor det... det är nog bättre att ha ett halvtidstjänstledigt år än ett så kallat friår.

2 kommentarer:

  1. Hjälparns vilken semester du får ihop! Hur får man åtta veckor, har du sparat? Jag som blev skitglad förra året när jag fyllde 40 och upptäckte att jag fick en extra vecka, = sju.

    SvaraRadera
  2. Jag har sex veckor.

    Jag tar ledigt, utan lön. Dom är bara glada att slippa mig på jobbet ändå..

    SvaraRadera