5 januari 2006

Smygshopping

Kunde inte motstå att prelboka en flight till Thailand idag. Har ingen aning om jag kan åka, men har några dar på mig att bestämma mig. I så fall blir det tre veckor i februari.

Frågan är om jag vågar riskera att bli uppsagd från lägenheten pga fester härhemma när jag är bortrest. Frågan är om dottern kan motstå att bjuda hem folk - även om hon lovat att inte ha några här? Granntanten sitter bara och väntar på rätta tillfället att slutligen få hit störningsjouren igen. Och en riktig fest, för första gången, är ju rena högvinsten för henne.
17-åring lämnad vind för våg. Modern i Thailand på semester...

Mums.

1 kommentar:

  1. Verkar jobbigt med en granntant som stör sig på tonåringar. De låter ju mest hela tiden. Jag har precis satt in en säkerhetsdörr bl.a av den anledningen. Nu hörs de inte ut i trappen iallafall =)
    /Mamma till två högljudda tonårstjejer

    SvaraRadera