3 november 2005

En snabbis

En snabbis skadar aldrig. Snabbisarna gör dig mindre gnällig, och mer uppfylld av nuet.
Snabba på, ta emot vad livet kan erbjuda, livet är kort, njut och lev nu.

Man ser livet-är-kort-devisen i männens kontaktannonser på nätet, och det är lätt att tolka det som att livet går ut på tillfälligt sex, små spännande möten i höstmörkret, ta vem som helst och ta dem nu.

Men det var inte det jag skulle halka in på. Tänkte mig bara en liten blogg, så här innan jag tar itu med dagens bestyr. 1) Ringa modern, 2) Jobba, jobba, jobba och jobbmöte på det, 3) Packa.

5 kommentarer:

  1. Håller med dig...

    SvaraRadera
  2. Vad håller du med mig om? Att en snabbis aldrig skadar?

    SvaraRadera
  3. Påstod inte att jag tyckte det. Tycker det är helt avgörande med vem.

    SvaraRadera
  4. aha..läste nog din text lite för snabbt tror jag...*bakläxa*

    SvaraRadera