1 oktober 2005

London utan fantasi: Picadilly Cirkus

Nu har jag bokat hotellrum i London. Freedom! Eller hur. Ska bo mitt i smeten vid Picadilly Cirkus. Är man velig som jag är nu, och inte vet vad jag ska hitta på i London, så är det inte fel att bo precis invid Soho och veta att en hel radda nattbussar kan ta en hem - om man är ute och svirar nån annanstans. Här är en hyfsad site: Ents24.com att kolla klubbar, konserter och andra evenemang. Och här en till: View, the Londoner's guide to London

Usch vad trött jag är på det så kallade x-et. Frågan är om man kan vara "vän" med någon som lovar runt och håller tunt. Och egentligen är det ju helt galet att bo hos ett x, som jag vet att jag alltid faller för. Kan det bli annat än fel? Mitt eget svar på frågan är att det inte skulle göra nåt om lite blir fel, bara inte allt blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar