14 oktober 2005

Härligt trasigt i Stockholm

Nu är platsen nästan avslöjad. Härliga Stockholm! Allt helt ska sparkas sönder så att det känns mer.

Image hosted by Photobucket.com

Min transfercykel i Kista är söndersparkad efter förra helgen. Har nu tre trasiga cyklar. Samtliga omkullvälta och sparkade. Man får vara nöjd så länge de här personernas aggressioner inte går ut över oskyldiga människor som råkar finnas i närheten. Man hoppas att ens cykel ändå har en bra funktion: att hindra att våldsverkare välter och sparkar ner nån person som råkar gå förbi just då.

11 kommentarer:

  1. Så det var glas...*ler*.. Hade lite rätt då...

    Är det vid Medborgarplatsen???

    SvaraRadera
  2. Det är väl glas-klart! Ska lägga in den bästa bilden, enligt mig själv, nu eller imorron.

    SvaraRadera
  3. *hahaha*... "glas-klart"... kul..*ler*

    SvaraRadera
  4. Too bad, too bad - hur många cyklar måste man sparka sönder för att fatta att det inte hjälper mot ... vad det nu är...

    SvaraRadera
  5. Anders: Bra, du hajar .-)

    Cornelia: Jag tror gränsen går vid sex. Ungefär sex cyklar.

    SvaraRadera
  6. jag har druckit för mycket whisky nu i kväll så det mesta är glas-klart för mig.....*ler*

    SvaraRadera
  7. Förhoppningsvis inte fler än sex. Nu skiner en nästan full måne in genom fönstret. ljuset är starkt som från en gatlykta

    SvaraRadera
  8. Cornelia: Jag ser också månen, genom mitt fönster. Imorgon får folk vara lite försiktigare än vanligt!
    Det är en sån här helg som frustrationerna så lätt kommer upp till ytan.

    Anders: Glasartad Anders allså! Jag är i alla fall glad att du såg mina bilder just när jag själv tyckte att de hade nåt.

    SvaraRadera
  9. Så det är inte bara inbillning då, det där med månen?

    SvaraRadera
  10. Nej, det tror jag inte. Ska på dejt imorgon, snorig och hostig. Kan inte annat än bli mångalet.

    SvaraRadera
  11. Kanske blir bra ändå, håller tummarna. Nu är det läggdags för mej, godnatt.

    SvaraRadera