10 juli 2005

Våga somna?

Samma som vanligt här. Klockan är 2.30 och jag ska åka hemifrån 5. Vågar man sova några timmar?

Om jag ställer mobilalarmet och sätter handsfreen i örat.. vaknar jag då?
Blir det panik som i Barcelona?

Jag har packat ner mer än förra gången, har kanske onödiga saker som vattenkokare med mig, och har till och med gjort mackor. De usla sakerna de sålde på Arlandas servering var bara inte ätbara. Utbudet när man reser med en vegetarian är närmast noll.

Jag är så trött att jag inte vet vad jag ska göra.
Ska lägga mig i soffan med mobilen och en väckarklocka och pricka av en lista.

4 kommentarer:

  1. saknar dina bloggar, vet ju att du är i Grekland, men i alla fall.
    Snart åker jag också till Grekland med nästanexet. Och mitt idiotmail till gammal älskare resulterade i att han svarade och ville träffas, då fick jag kalla fötter minst sagt. Vet för lite om honom, han var bara en älskare inget förhållande. Jag har verkligen aldrig varit otrogen, hatar det, varför gör jag så här nu ??
    Planerar mest för alla böcker jag ska ta med till Grekland, mmm romantiskt ??
    vet ju att kärlek inte alltid är passion och vice versa i synnerhet men just nu känns det som om livet skenar och att ingenting längre spelar ngn roll. Känns som om livet är i utförsbacke och att det gäller att passa på medan man kan.
    Usch så eländigt det känns.
    hälsningar
    "AP"

    SvaraRadera
  2. men nar kommer du hem egentligen , nu ar det den 26 juli...

    SvaraRadera
  3. Grekland är härligt men passionerna uteblir, som vanligt. Det verkar bara vara för andra.
    Men det är bara att acceptera..

    SvaraRadera