18 juni 2005

Switchar till latinskt nu

Jag ska ut i skärgården idag! Tänk vad man är företagsam. Ska åka ända till J i Nacka strand...
Vi bestämde tydligen det igår. Man var väldigt beslutsmässig igår verkligen. Jäkla tequilans fel.

Annars är det latin-dag härhemma. Musiken gör mig på väldigt gott humör.
Eftersom jag inte bara är greklandsfreak, som det kanske verkar, så ska jag försöka lista ut om det finns nåt bra ställe man kan gå ut och dansa salsa ikväll.
Inte för att jag har nån riktig koll, även om jag kan fyra grundsteg och enklaste svängen, men ändå. Man kan ju lära sig. Det går hyfsat bra om man dansar med någon som dansar bra. Dansade en gång tre timmar i sträck med en mexikan som nådde mig till brösten ungefär. Absurt, men kul. Men det var på stranden i Playa del Carmen.

Förresten såg jag att man kan fira alternativ latinsk midsommar ute i på Järvafältet. Från 12-24 på midsommardagen. Kan kanske va nåt kvällen innan det bär av till Barcelona igen.

Får inte missa båten. Skulle vara så typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar