20 juni 2005

Nån som vill ta över fyra dar i Barcelona?

Här säljer jag mina 2 Barcelonabiljetter. Även bloggare kanske kan få lust att resa?
Ut: Arlanda-Barcelona 26/6.
Hem: Barcelona-Arlanda 30/6. Vid snabb affär kan jag bjussa på namnbytaravgiften.

Det finns också plats på Husa Internactional just nu. 280 euro för 4 nätter. Bra pris.
Det blir ungefär 3700 per person för fyra dar. Min hotellbokning kan säkert övertas också, annars går den alltid att avboka helt 24 timmar före, så det bekymrar mig inte.

Tänkte inte när jag bokade. Har biljett 30/6 Stockholm-Köpenhamn och hem 3/7. Roskilde. Jag missar flyget. Och ändå, att göra Barcan direkt före Roskilde är ingen riktigt bra idé, speciellt inte om man ska till Aten en vecka senare...

2 kommentarer:

  1. Att vilja men ine kunna,
    :-(

    SvaraRadera
  2. Det är som jag då.

    Jag VILL åka till Barcelona, men inser att budgeten inte blir som att resa själv när man tar med en shoppande dotter utan egen inkomst... det blir typ tre-fyra gånger så dyrt. Och så har jag inget pass ordnat, och två andra resor inbokade.
    Men det är nog bara att åka om inget köper biljetten.

    SvaraRadera