2 juni 2005

Barcelona nästa

Nu har jag bokat resan TILL Barcelona också. Känns bra. Det skulle ha varit tråkigt att bara ha returbiljett. Den ohemula tiden för avresan från centralen är 3.50 och från fula fula Skavsta 07:oo.
Ni förstår ju att jag inte tänker sova natten innan...

Har dock ingenstans att bo, så det blir till att gå ut och ragga första kvällen ;-).
Nån berättade att man kan lösa nån "Arena-biljett" på första dansstället, så har man fritt tillträde till ett helt gäng klubbar omkring.

Förra gången jag var i Barcelona sammanföll det med Gaudi-jubiléet. Inte hann man med Familia Sagrada ändå, trots att det varit häftigt att se ljusspelet och fyrverkerierna över byggnaden.
Var där 3-4 dar själv och flummade omkring lite, sen kom 4 tjejpolare ner. Jag sparade mig för champagnerundor och dansnätter, men ingen av dem orkade nåt, för att de shoppade så på dagarna och pallade inte ta ett enda extra steg på kvällen. Idiotiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar