19 maj 2005

Missat Mr Catra med mera

Missat: Ons 18/5 21:30 Mr Catra, Mosebacke. Här i Stockholm.
Skrev en text i februari om att åka till Rio de Janeiro, och så missar jag när Mr Catra är här. Han måste ha blivit rumsren.

Jag behöver en intelligent agent, som kan sovra och tipsa. Jag missar precis allting fastän jag prenumerar på alla evenemangsguider, där det jag är intresserad av drunknar i mängden.
Undrar också vad som hänt med DN På Stan. Blivit mat- och konstguide? TVÅ egna kategorier bara: Konst och Krog. Alltomstockholm.se har sju:
Restaurang & Bar, Nattliv & konserter, Scen & Kultur, Sport & Fritid, Turist & Hotell, Skärgård.
Prövar så Stockholms officiella besöksguidesom stoltserar med språkversioner. Konstigt nog, om man tittar på förstasidan på respektive språk, så har man anpassat urvalet, så de olika språkversionerna är innehållsmässigt olika. Och den ryska versionen har inte ens några bilder. Nej, det där skulle jag vilja ta itu med. Mycket väl dolt hittar jag Välkommen till "Min guide" och närmare bestämt Sök evenamang, som härmed ska testas. Får återkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar