30 april 2005

Molle vann Club Goa

Dottern ringde och berättade. Molle vann Club Goa.
Missade finalen. Satt och pratade med min mor i telefon. Men det gör ju ingenting, eftersom jag ändå inte följt serien. Ser nåt avsnitt då och då för att titta lite på stranden.

Men det är väl rätt. Om nån ska vinna en nonsens-såpa i just Goa så är det väl Molle, som inte verkar ha lagt många strån i kors.

När jag var i Goa orkade man absolut ingenting till slut. Ett projekt som att lösa ut en resecheck på banken tog en hel dag. Man la liksom av med de där praktiska sakerna.

2 kommentarer:

  1. Molle var den värsta... Öppet meddelade han att han bara har respekt för människor som är smala... Molle är en looser, en nolla, så du kanske har rätt - Club Goa är också ett looserprogram. Fast det är störigt.

    SvaraRadera
  2. Det lilla jag såg av serien tyckte jag att Subeyde(?) skulle vinna. Fin dialekt. Småförnuftig utan att vara för tråkig. Larv att bara respektera spinkisar. Molle verkar ha nada i kroppen med allt samlat i håret, men det är väl bra att alla inte är är likadana...

    SvaraRadera