23 mars 2005

Mars-lycka om juni

Mary J Blige, Hultsfred 2004
Mary J Blige

Som somliga vet finns ett favoritband här i huset, Mars Volta. Som kommer till Hultsfredsfestivalen i år. Besvikelsen var ju stor att de bangade förra året. Glädjen desto större nu. Och inte nog med det: Snoop Dogg och Timbuktu också, och lite Winnerbäck för morsan varje dag...

Va vackert det var ibland...
När solen kommer fram på Hultsfred

Men kissnödigt
När solen kommer fram på Hultsfred

Eller svettigt
När solen kommer fram på Hultsfred

Ska väl lägga ut fler bilder så småningom.

1 kommentar:

  1. fan va gött att se att någon lagt ut bilder redan!! jag längtar tillbaka när jag ser dom trots att jag kom hem igår :D .. lägg gärna upp mer bilder! hade varit kul o se mer.. själv tog jag inte med mig kamera :( .. ha det gött!!!

    SvaraRadera