27 mars 2005

I tagen tack vare espresso habanero

Det måste vara ljuset, eller kaffet, eller mer sömn än vanligt. Kaffet kom in i hushållet igår. Det ska hålla dubbel så hög koffeinhalt som vanligt kaffe, och det säger ju inte mycket. Men nu ska jag pröva ordentligt. Espresso Habanero. Fick jag välja på att bara dricka vin eller bara dricka kaffe skulle det bli kaffe. Om valet skulle stå mellan öl och kaffe skulle jag bli ställd.

Läste just en text om bekräftelsebehov på Mitt aktuellt, och ska snart börja skriva upp lite länkar. Måste bara komma på hur. Har ännu inte kommit ut med mitt bloggande - och har inte kunnat be någon personligen om lite hjälp.

Det blir nog en radda länkar till
1) Andra bloggar som jag inte vill missa att läsa av nån anledning
2) Vädret på semesterorter

Gemensamt: Det händer oftast nåt där - eller är helt enkelt bara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar