16 mars 2005

Coola morsan blir style-blogg

Image hosted by Photobucket.com
Cool mother turns pink

Dagens prestationer:

  • Körde igång en tvätt och en disk före jobbet, och tre tvättare efter jobbet
  • Jobbade fem timmar och var allmänt behjälplig med sånt sånt som egentligen inte rör mig i ryggen
  • Köpte svart patron till skrivaren och kan äntligen skriva ut igen
  • Motstod att köpa en dokumentförstörare för 498 kronor på Clas Ohlson.
  • OBS! OBS! Följde rådet från en kollega att gå direkt till H&M på hemvägen och köpa ett hårt rosa solglasögonsfodral, så att jag inte förstör fler solbrillor. Jag köpte till och med 2 fodral + ytterligare 2 par billiga solglasögon.
  • Lyckades installera ett nytt program så att jag äntligen kan komma åt alla raw-bilder. Dottern ställer jämt om även min kamera på raw, av nån anledning.
  • Har dessutom lagat middag bara åt dottern nu på kvällen.

Ganska nöjd. Nu ska jag läsa Svek. En rysare i relationslögner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar