8 februari 2005

Nu har jag bestämt mig

MARS. Först byter jag till en hyfsat billig 3:a på Söder och en 1:a i Gamla stan, om jag får välja fritt bland de kedjor som man länkats ihop med på Björns bostadsbytare. Sonen får 1:an och dottern och jag är nöjda med en 3:a. Som ska vara lätt att hyra ut. Nästan hela mars kommer gå till att rensa förråden, göra sig av med gamla kläder och böcker och fixa med flytten.
APRIL Jamaica. Eftersom det är för lite musik härhemma. Har lusläst lonely planets guidebok och känner det som att jag redan varit där. Nu återstår att bara att göra det.
MAJ i Stockholm.
JUNI lite i Grekland, husmorssemester. Göra om projektet som misslyckades förra maj.
JULI. Kanske Roskilde och sen en treveckors i Grekland. På Ön.
AUGUSTI är perfekt i Stockholm, med sedvanlig musik-brainwash på på Karnevalen i Notting Hill som avslutning.
SEPTEMBER - DECEMBER. Tja. Vi flyttar kanske helt enkelt till London. Dottern får säkert jobb... Själv ska jag skriva och hinna läsa.
JANUARI OCH FEBRUARI kan det det bli läge för Thailand igen.

Måste ansöka om friår, till att börja med. Annars går det ju inte. Efter denna storslagna planering kanske det kommer gå att sova. Man ska skriva listor om man är sömnlös, läste jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar