4 februari 2005

Fredagsfyran v5 -05

Tema: skrivprocesser

1. Varför har du valt just bloggen som uttryckssätt?
Jag gillar formen, testar om det funkar för mig. Tänker mig att det jag skriver blir läst av någon så att jag skärper mig och skriver kortare. Det blir annars lätt både mycket och långt.

2. Vad gör du de dagar då inspirationen till att skriva tryter?
Låter bli att skriva, om jag inte måste i jobbet.

3. Är bloggen det enda stället du skriver på, eller skriver du någon annanstans också?
Jag skriver ytterst lite i bloggen, mer i jobbet. Ostrukturerat skrivande i övrigt, mailande, klotter i filofax och lösa lappar. Då och då blir det dagboksanteckningar i word, som inte är avsedda att publiceras i någon form.

4. Vilket av dina alster är du mest nöjd med?
Alster har jag inga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar